Motory AGCO Power, známe svojou odolnosťou, účinnosťou a extrémne silným krútiacim momentom, sú zdrojom energie traktorov Valtra už viac ako šesťdesiat rokov.
POKROČILÉ VLASTNOSTI MOTORA ZABEZPEČUJÚ, ŽE TRAKTORY VALTRA SÚ SPOĽAHLIVÉ A SPĹŇAJÚ NAJNOVŠIE EMISNÉ NORMY BEZ ZVÝŠENIA PREVÁDZKOVÝCH NÁKLADOV.
Systém SCR spoločnosti Valtra je mimoriadne účinný systém následnej úpravy. Roztok močoviny a vody sa externe kombinuje s výfukovými plynmi. Nemieša sa s palivom a roztok sa nachádza v ďalšej, samostatnej nádrži.
Odstránením škodlivých emisií oxidov dusíka možno zefektívniť spaľovanie v motore pomocou štvorventilovej technológie a vyšších vstrekovacích tlakov. Účinné spaľovanie znamená aj lepšiu spotrebu paliva - až o 10 % v porovnaní s predchádzajúcimi motormi. Technológia SCR, ktorú používa Valtra, využíva kombináciu dieselového oxidačného katalyzátora (DOC) a selektívnej katalytickej redukcie (SCR).
Starostlivé umiestnenie komponentov a ich optimálna veľkosť (kombinácia dvoch rôznych typov katalyzátorov) umožňujú zachovať kompaktné rozmery traktora.
Motory Valtra s SCR využívajú len čistý vzduch, čo pomáha predĺžiť životnosť motora. Okrem toho sa používanie AdBlue oplatí vďaka lepšej spotrebe paliva. Systém SCR je prakticky bezúdržbový a nevyžaduje údržbu ani výmenu filtra pevných častíc.
Modely Valtra EcoPower vám umožňujú vybrať si z dvoch rôznych nastavení motora stlačením tlačidla.
Traktory Valtra EcoPower plne využívajú robustnosť a vysoký krútiaci moment motorov AGCO Power pri nízkych otáčkach. V porovnaní so štandardnými motormi boli otáčky motora znížené o 400 otáčok za minútu, pričom maximálny krútiaci moment v tomto rozsahu zostal zachovaný. To znižuje spotrebu paliva až o 10 %.
MODELY VALTRA ECOPOWER PONÚKAJÚ DVA TRAKTORY V JEDNOM.
Traktory Valtra EcoPower plne využívajú robustnosť a vysoký krútiaci moment motorov AGCO Power pri nízkych otáčkach. V porovnaní so štandardnými motormi boli otáčky motora znížené o 400 otáčok za minútu, pričom maximálny krútiaci moment v tomto rozsahu zostal zachovaný. To znižuje spotrebu paliva až o 10 %.
Výhody nízkootáčkových motorov:
Nízke voľnobežné otáčky znamenajú nižšiu spotrebu paliva, menšie opotrebovanie motora a príjemnejší zvuk motora.
Funkcia nízkych voľnobežných otáčok, ktorá je skvelou inováciou spoločnosti Valtra, je súčasťou štandardnej výbavy modelov so systémom common-rail. Keď vodič zastaví traktor a zatiahne ručnú brzdu, otáčky motora sa automaticky znížia len na 650 ot/min. V modeloch s technológiou SCR sú voľnobežné otáčky flexibilné a automaticky sa upravujú, ak je potrebné chladenie katalyzátora po náročnej jazde.
Spoľahlivý motor AGCO POWER 8.4 AWF je kľúčom k produktivite série S. Motor využíva najnovšiu technológiu AGCO POWER, ktorá spĺňa emisnú normu Tier 4 final, stupeň 5. Rovnaká technológia zabezpečuje aj spoľahlivosť motora bez zvýšenia prevádzkových nákladov. Technológia SCR AGCO POWER bola predstavená s modelom radu S už v roku 2008, čím sa stal prvým traktorom na svete, ktorý bol vybavený touto technológiou.
Robustné, spoľahlivé motory radu T s vysokým krútiacim momentom sú vybavené vstrekovaním paliva common-rail. Voľnobežné otáčky motora sú len 650 ot/min v porovnaní s približne 850 ot/min, ktoré sa zvyčajne vyskytujú pri porovnateľných motoroch. Nižšie voľnobežné otáčky motora výrazne znižujú spotrebu paliva a hluk motora. Technológia SCR (Selektívna katalytická redukcia) zabezpečuje, že traktory radu T sú úsporné, šetrné k životnému prostrediu a odolné.
Motory common-rail väčších modelov radu N sú vybavené precíznym viacstupňovým vstrekovaním paliva pri vysokom tlaku (1600/1800 barov), čo zaručuje vynikajúcu účinnosť a čisté spaľovanie. Chladič a medzichladič sú umiestnené vedľa seba, aby do motora prúdil čistý vzduch, čo následne vedie k čistejším emisiám a nižšej spotrebe paliva. Vďaka technológii SCR (Selektívna katalytická redukcia) sú traktory radu N mimoriadne úsporné, ekologické a odolné.
Srdcom modelov série A HiTech je 3-valcový motor AGCO Power 33CTA common-rail tretej generácie. Elektronický systém riadenia motora SisuTronic EEM3 dokáže upraviť vstrekovanie paliva až päťkrát na jedno spaľovanie. Motor 33CTA je tichý motor, ktorý napriek tomu ponúka veľký výkon a krútiaci moment. Motor spĺňa emisné predpisy EÚ Stage 3A.